Mentre chì parechje persone volenu vede bè mentre esercitanu, i vostri vestiti di entrenamentu duveranu esse menu di moda è più di cunfortu è in forma.Ciò chì portate pò influenzà u successu di u vostru entrenamentu.Certi formi di eserciziu, cum'è a bicicletta è a natazione, necessitanu pezzi specifichi di vestiti.Per l'entrenamentu generale, hè megliu portà qualcosa chì si adatta bè è vi mantene frescu.Sceglite a ropa d'allenamentu ghjusta cunsiderendu a tela, a forma è u cunfortu.

1.Choose un tissu chì furnisce wicking.Cercate una fibra sintetica chì permetterà a vostra pelle di respira per sguassate - alluntanendu u sudore da u vostru corpu.Questu aiuterà à mantene u vostru corpu frescu mentre fate l'esercitu.Polyester, Lycra è spandex funziona bè.

  • Cercate a ropa chì hè fatta da polipropilene.Alcune linee di vestiti di furmazione cuntenenu fibre COOLMAX o SUPPLEX, chì ponu aiutà à gestisce a temperatura di u corpu.
  • Purtate u cuttuni si ùn anticipate micca a sudazione assai.U cuttuni hè una fibra suave è còmuda chì travaglia bè per l'entrenamentu ligeru, cum'è caminari o stende.Quandu u cuttuni diventa sudatu, pò senti pisanti è appiccicate à u vostru corpu, perchè ùn viaghja micca bè per attività più intense o aerobiche.

2.Choose boni vestiti di marca cù tecnulugia di furmazione specifica (micca solu un poliester genericu).I vestiti di marca reputable cum'è Nike Dri-Fit sò generalmente di una qualità più altu ch'è una marca generica.

3.Pay attente à fit.Sicondu a vostra propria maghjina di u corpu è u stilu persunale, pudete preferite a robba d'entrenamentu chì hè solta, è copre a maiò parte di u vostru corpu.Or, pudete vulete portà vestiti adattati chì vi permettenu di vede i vostri musculi è curve mentre fate l'esercitu.

  • U vestitu adattatu hè grande per un entrenamentu - assicuratevi chì ùn hè micca troppu strettu.
  • Assicuratevi chì a vostra robba ùn tira micca u stomacu è restringe u vostru muvimentu.

4.Choose vestiti sicondu i vostri bisogni.L'omi ponu portà shorts cù t-shirts per l'entrenamentu è e donne ponu portà leggings cù cime è t-shirts per un entrenamentu còmode.E persone chì ùn piacenu micca i shorts ponu portà pantaloni d'entrenamentu o pantaloni eleganti per l'entrenamentu in palestra.

  • Per a stagione invernale, pudete aduprà per portà t-shirts full-maniche o sweatshirts per l'entrenamentu chì aiuta à mantene u corpu caldu è dà abbastanza cunfortu.

5.Buy uni pochi di vestiti d'allenamentu di marca in diversi culori per a rutina.Ùn aduprate micca u listessu culore ogni ghjornu.Cumprate ancu un paru di boni scarpi sportivi per l'entrenamentu.Sentirete più attivu in i scarpi è pruteggenu ancu i vostri pedi da ferite.Cumprate uni pochi di calzini di cuttuni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: 24-Mar-2022